perjantai 31. elokuuta 2012

0029. RANDOM: Etelän hetelmiä


Mango on yksi mun lempparivaatekaupoista. Seinäjoelta katsottuna lähin liike on (nettikauppa pois lukien) Ideaparkissa, joten useimmiten tulee käytyä ostoksilla vain ulkomailla.
Viikon päästä sitä ollaankin sitten Italiassa, ja tää etelän hetelmä kutsuu mua ostoksille!!

Menin siinä sitten perjantai-illan iloksi tsekkaamaan netistä merkin uutta syyskokoelmaa. Ja siis APUA. Mä haluan tuolta kaiken!!! Budjetti (tai matkalaukkukaan) ei oo rajaton, joten miten mä ikinä osaan valita? Ja miten ne kaikki muut liikkeet, joihin ehdin törmätä reilun kahden viikon aikana??
Mä en kestä!!! :D

Kertoilen sitten reissun jälkeen, mit(k)ä näistä palasivat kanssani Suomeen.


Tässä ensinnäkin tsiljoona ihanaa mekkoa, kaikki mallia MUST-HAVE!!

1. hinta 44,99 €

2. hinta 39,99 €

3. hinta 29,99 €

4. hinta 44.99 €

5. hinta 39.99 €
6. hinta 44.99 €

7. hinta 34,99 €

Löytyihän sieltä tietenkin myös monta ihanaa toppia/paitaa...

1. hinta 22.99 €

2. hinta 34,99 €

3. hinta 19,99 €

... ja kaikkea muutakin...

hinta 19,99 €

hinta 29,99 €
hinta 14,99 €



 

2 kommenttia:

  1. Ihania mekkoja, varsinki 2 ja 7. Kakkosen voisit tuoda mullekki ;)

    Ja tuo paita, mikä on ennen laukkukuvaa ton naisen päällä, on mun mielestä niin sun näkönen!

    VastaaPoista
  2. Mun blogissa on sulle tunnustus :)
    http://oneprincessday.blogspot.fi/2012/09/tunnustuksia.html

    VastaaPoista